Jsem profesionálem v oboru a mojí hlavní motivací je spokojenost klientů. Nabízím Vám komplexní služby v oblasti realit a snažím se být Vaším spolehlivým a důvěryhodným partnerem.

V oboru se pohybuji již několik let. Snažím se vždy najít nejlepší řešení pro mé klienty a poskytovat jim kompletní servis v oblasti realit.

Moje práce je zaměřena na zprostředkování, prodej, pronájem a odhad nemovitostí. Služby jsou spojeny s komplexním poradenstvím a pomocí při financování nemovitostí. Snažím se vždy jednat lidsky a komunikativně, abych pomohla najít ideální řešení dle potřeb klientů. 

 

1

Homestaging

Pomáhá vytvořit lepší dojem.

- prosvětlí, provzdušní a udělá jej vizuálně atraktivnějším.

Zvyšuje vnímavou hodnotu nemovitosti

- upravený a profesionálně prezentovaný interiér působí hodnotněji.

Zrychluje prodej 

- nemovitosti s homestagingem se zpravidla prodávají rychleji než ty bez něj.

- kupující si snáze představí, jak by v prostoru mohli žít. 

Lépe vynikne na fotkách a v inzerci

- fotky hrají klíčovou roli v online inzerátech

-stylově upravený byt zaujme víc zajemců a přivede více lidí na prohlídku

- homestaging vytvoří neutrální, příjemné prostředí

Homestaging Homestaging
Homestaging Homestaging
Homestaging Homestaging
2

Matterport

3D virtuální prohlídka 

- pomocí speciální kamery lze naskenovat místnost a vytvořit z ní 3D model, který si uževatel může prohlížet online. 

- umožňuje zobrazit celý prostor jako 3D model zvenčí, odkud je možné se proklikat dovnitř jednotlivých místností a procházet si je.

- uživatel může měřit vzdálenost mezi objekty přímo ve 3D modelu. 

- prezentace nemovitosti online

- stavebnictví a architektura - dokumentace staveniště

3

Video

Zaujmout pozornost

- video se pohybuje a často má zvuk - tím upoutá uživatele na sociálních sítích, webwch, YouTube

- prvních pár sekund rozhodije, jestli divák zůstane 

Vysvětlení produktu či služby

- video umožňuje rychle a názorně ukázat nemovitost a jeho prostředí

Vzbuzování emocí a vyvolání touhy

- hudba, příběh, vizuál a hlas mohou ovlivnit emoce. Lidé často nakupují na základě pocitů a ne racionálních důvodů.

- emoce zvyšují šanci, že si lidé nemovitost zapamatují 

Zvyšování konverze

- videa vedou často k vyšší míře prokliků a vyšším prodejům než klasické bannery

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Přihlašte se k odběru článků

Jednou do měsíce tipy a rady e-mailem zdarma

zpracováním osobních údajů